ارزیابی چابکی سه سامانه عملیاتی نیروی زمینی در رزمایش محمد رسول الله(ص)

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش ::سخنگوی مرحله زمینی رزمایش مشترک نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان محمد رسول الله (ص) گفت: قابلیت و چابکی سه سامانه عملیاتی مهم نیروی زمینی ارتش در این رزمایش اندازه گیری می شود.

امیرسرتیپ 'کیومرث حیدری' روز پنجشنبه در برنامه تلویزیون شبکه خبر افزود: قبل از اجرای این رزمایش، طرح چابک سازی در یگان ها اعمال شد و اندازه گیری قابلیت و چابک سازی سامانه ها در این رزمایش به عنوان هدف نهایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این رزمایش میزان چابکی یگان ها در 27 رسته اندازه گیری می شود و براین اساس در مرحله اول رزمایش قابلیت و چابکی سه سامانه مهم عملیاتی اندازه گیری شد.

حیدری با بیان اینکه در مرحله اول، مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش مورد ارزیابی قرار گرفت، گفت: در مرحله دوم سامانه لجستیک یا آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ، شایستگی خود را به منصه ظهور گذاشت که با اعمال تغییراتی در یک اقدام توانست از دورترین نقطه منطقه کشور یعنی از جنوب غرب به جنوب شرق کشور منتقل شود.

به گفته وی در این رزمایش قابلیت و چابکی این سامانه اندازه گیری و این سامانه موفق عمل کرد به گونه ای که یگان های رزمی ، زرهی و مکانیزه از جنوب غرب کشور به جنوب شرق منتقل شد که این اقدام یک کار ویژه تاکتیکی نابی است که در حال انجام می باشد.

سخنگوی مرحله زمینی رزمایش مشترک نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملیات تازش هوایی بی سابقه در منطقه به عنوان سامانه سوم گفت: یگان هایی که در منطقه مانور حضور دارند، پیش تازنده هستند که برای اولین بار این مانور توسط یگان تازش هوایی که نیروهای تکاور، زبده، چترباز سقوط آزاد نیروی زمینی هستند، انجام می شود.

رزمایش مزبور امروز در مناطق جنوب شرق کشور با حضور نیروهای چهارگانه ارتش از ساعت 8 صبح آغاز شد و تا 10 دی ماه ادامه دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا